Zapytanie ofertowe „Zarządzanie projektem”

Gmina Jaświły, w imieniu której działa wójt Jan Joka , zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO, pn. „Zarządzanie projektem”

 

 

SP.271.3.2019                                                                                      

                                                                                                      Jaświły, 2019.10.28

 

Gmina Jaświły

Jaświły 7

19-124 Jaświły

546-13-18-582

 

Zapytanie ofertowe

 

Gmina Jaświły, w imieniu której działa wójt Jan Joka , zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO, pn. „Zarządzanie projektem” zgodnie z Umową o powierzenie grantu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa III: Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działanie 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych, dotyczącą realizacji projektu grantowego pn. „Kompetencje cyfrowe drogą do sukcesu”.

Ze względu na wartość zamówienia, nieprzekraczającą 30 000 EURO nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych - podstawa prawna art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. Z 2018 r. poz. 1986 ).  Zamówienie zostanie przeprowadzone w trybie zapytania ofertowego.  Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie : www.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl

 

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Tryb i zasady udzielenia zamówienia

  1. 1. Zamawiającym jest Gmina Jaświły, działająca poprzez Wójta Gminy Jaświły, Jaświły 7, 19-124 Jaświły, tel/fax. 85 7278010 ,e-mail: gmina@jaswily.iap.pl 
  2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  3. Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.
  4. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
  5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
  6. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami muszą być złożone w formie pisemnej.
  7. Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz adres e-mail zawarto w pkt. I Zapytania.
  8. W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze Stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
  9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania. Zamawiający udzieli wyjaśnień nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
  10. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego – www.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl

  Ze strony Zamawiającego osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami jest Beata Komosa   e-mail . sekretariat@jaswily.pl  tel. 857278050

 

III. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zarządzanie projektem i koordynowanie działań projektowych, średnio 27 godzin miesięcznie x 10 miesięcy, w ramach zawartej przez Zamawiającego Umowy o powierzenie grantu w ramach projektu „Kompetencje cyfrowe drogą do sukcesu” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr III: Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działania 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych.

Główne obowiązki Wykonawcy:

  • monitorowanie i nadzór nad prawidłowością realizacji danych w ramach grantu;
  • nadzór nad prawidłowością wykonania budżetu, celów i wskaźników grantu oraz monitorowanie ewentualnych odchyleń;
  • nadzór finansowy nad prawidłowością realizacji grantu;
  • przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji projektowej

Łączna liczba godzin przewidziana na zarządzanie projektem i koordynowanie działań projektowych wynosi 270 godzin. Jedna godzina jest liczona jako godzina zegarowa tj. 60 minut. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej współpracy z Zamawiającym, polegającej m.in. na kontaktach bezpośrednich (pisemnie, telefonicznie, mailowo, osobiście w siedzibie Zamawiającego lub miejscu realizacji projektu).

Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodu: 79000000-4 Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

  1. Warunki realizacji zamówienia:

1.Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy w nieprzekraczalnym terminie do 30.06.2020 r.

  1. Rozliczenie za   przedmiot    zamówienia    odbędzie    się    w    rozliczeniu    miesięcznym,  na  podstawie  faktury VAT/rachunku oraz po podpisaniu przez Strony protokołu  zdawczo-odbiorczego  potwierdzającego wykonanie usługi. Płatność za wykonaną usługę będzie płatna przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty podpisania protokołu.
  2. Wykonawca uwzględni w ofercie koszty zamówienia.
  3. Pominięcie jakiegokolwiek elementu z dokumentacji ofertowej przy wycenie i nie ujęcie
    w cenie ofertowej nie może stanowić podstawy żądania dodatkowego wynagrodzenia
    z powyższego tytułu.
  4. Ceny jednostkowe przedmiotu zamówienia nie mogą ulec podwyższeniu przez cały okres realizacji zamówienia.
  5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
  6. O realizację zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy dysponujący odpowiednim doświadczeniem do realizacji zamówienia, tj. posiadający doświadczenie
    w zarządzaniu placówkami oświatowymi
  7. Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają warunek, o którym mowa w ust. 1, gdy złożą stosowne oświadczenie w tym zakresie oraz Załącznik nr 4 potwierdzający doświadczenie Wykonawcy.
  8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia oraz Załączniki nr 4 musi złożyć każdy z Wykonawców samodzielnie.
  9. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie mają powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym, na potwierdzenie czego Wykonawca winien złożyć oświadczenie wg załącznika nr 3 do Zapytania. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy,  a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  10. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  11. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
  12. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  13. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  14. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach oraz załącznikach.
  15. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
  16. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
  17. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. V niniejszego Zapytania Wykonawcy wraz z ofertą muszą złożyć:

 

- Załącznik nr 1 – Wzór formularza oferty
- Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań  z Zamawiającym

- Załącznik nr 4 – Doświadczenie Wykonawcy

- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej

  1. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń oraz dokumentu potwierdzającego doświadczenie, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty najkorzystniejszej złożonej przez Wykonawcę, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

VII. Termin związania ofertą:

  1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VIII. Opis sposobu przygotowywania ofert:

  1. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub według wzoru tego druku, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.
  2. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Zapytaniu.
  3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
  4. Do oferty należy załączyć dokumenty, o których mowa w pkt. VI Zapytania.
  5. Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego – musi być opatrzone podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).
  6. Do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej i, jeżeli uprawnienie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z tego odpisu, dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy.
  7. Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami albo kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).
  8. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
  9. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
  10. Miejsce oraz termin składania ofert:
  11. Ofertę należy złożyć:

- osobiście w Szkole Podstawowej im. Konstytucji 3 Maja w Jaświłach ,  Jaświły 71,             19-124 Jaświły  

- listownie pod w/w adres lub

-  e-mailem na adres: sekretariat@jaswily.pl 

  1. Termin złożenia oferty. Ofertę należy złożyć do dnia 8 listopada 2019r.r. do godz. 14:00 (data i godz. wpływu).Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Oferty składane w siedzibie Zamawiającego powinny znajdować się w zamkniętym
    i nieprzezroczystym opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego z dopiskiem „Oferta na realizację usługi pn. „Zarządzanie projektem””. Poza oznaczeniami podanymi wyżej koperta zewnętrzna powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy.
  3. Opis sposobu obliczenia ceny:
  4. Cenę oferty należy podać jako cenę ryczałtową w wartości brutto w złotych polskich.
  5. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia określone w niniejszym Zapytaniu oraz wykonanie wszystkich usługi czynności świadczonych na warunkach określonych w ofercie oraz inne koszty, które Wykonawca będzie musiał ponieść w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
  6. Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym o złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny, jeżeli zaoferowana cena oferty lub jej istotne części składowe wydawać się będą rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów.
  7. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywać będzie na Wykonawcy.
  8. Zamawiający poprawi w treści oferty następujące omyłki:
  9. a) oczywiste omyłki pisarskie,

b)oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

  1. c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  2. Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji:

1) Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

Cena: 100 %

Ilość punktów dla każdej oferty w kryterium „Cena” zostanie wyliczona wg poniższego wzoru:
        C min.

C= ---------------- x 100 % gdzie: 1 % - 1 punkt

         C o

gdzie:
C - ilość punktów oferty ocenianej

C min. - cena minimalna spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu

C o - cena oferty ocenianej

  1. Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
    3. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  2. Zamawiający może nie rozstrzygnąć postępowania, lub zmniejszyć zakres zamówienia jeżeli cena oferty uznanej za najkorzystniejszą, przewyższy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  3. Zamawiający przyjmie do oceny podaną przez Wykonawcę cenę brutto w złotych.
  4. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
  5. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.

XII. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:

  1. Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Zapytaniu.
  2. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  3. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  4. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
  5. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
  6. Wykonawca został wykluczony, ponieważ nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. V Zapytania.

XIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:

  1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w Zapytaniu.
  2. Najpóźniej w dniu popisania umowy, Wykonawca, który złożył ofertę wspólną, przedłoży kopię umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisaną przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
  3. O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie (fax, e-mail) bądź telefonicznie. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
  4. Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści Zapytania i danych zawartych w ofercie.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny.

6.Wynik postępowania zostanie ogłoszony na stronie internetowej pod adresem: ugwyszki.bip.podlaskie.pl .

XIV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, Dz. Urz. UE L z 2018 r nr 127/2 z dn. 23.05.2018), dalej „RODO”, informuję, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jaświły, Jaświły 7, 19-124 Jaświły, tel.85 7278010,  adres email:  gmina@jaswily.iap.pl 

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się pod adresem email : iodo@gryfon.com.pl, tel. 575 435 897

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem na realizację zadania zgodnie z Umową o powierzenie grantu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa III: Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działanie 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych, dotycząca realizacji projektu grantowego pn. „Kompetencje cyfrowe drogą do sukcesu”;

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja zapytania;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji;

6 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

7) posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego);

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

8) nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

  1. Załączniki:
  2. Załącznik nr 1 – Wzór formularza oferty
    2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
    3. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym
  3. Załącznik nr 4 – Doświadczenie Wykonawcy
  4. Załącznik nr 5 – Umowa (projekt)

Załącznik nr 1

 

……………………

                                                                                                                      Miejscowość, data

………………………………

 Pieczęć adresowa

Oferta cenowa

Nawiązując do zaproszenia na:

Zarządzanie projektem” zgodnie z Umową o powierzenie grantu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa III: Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działanie 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych, dotyczącą realizacji projektu grantowego
pn. „Kompetencje cyfrowe drogą do sukcesu

Oferuję realizację przedmiotu zamówienia:

Lp.

 

Przedmiot zamówienia

 

 

Cena brutto za 1 godz. (1 godz. = 60 min) [PLN]

 

Cena brutto za 270 godz. (1 godz. = 60 min) [PLN]

1

Zarządzanie projektem i koordynowanie działań projektowych (łącznie 270 godzin)

 

 

………….......................

…………………………...

(słownie:…………)

 

 

……………............................................

…………………………………………

(słownie:…………)

 

Dane dotyczące Wykonawcy:

Imię i nazwisko osoby (osób) upoważnionych do podpisania umowy:          ………………..………………….…………………………………………………………

Numer  telefonu:              … / ……………………

Numer REGON:                          …………………………

Numer NIP:                                 …………………………

Adres kontaktowy email: ………………………..

 

  • oświadczam, że cena brutto obejmuje wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia;
  • oświadczam, że uzyskałem od Zamawiającego wszelkie informacje niezbędne do rzetelnego sporządzenia niniejszej oferty zgodnie z wymogami określonymi w zaproszeniu;
  • oświadczam, że uznaję się za związanego z ofertą przez okres 30 dni od daty jej złożenia;
  • oświadczam, że zobowiązuje się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia umowy na warunkach, w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, Dz. Urz. UE L z 2018 r nr 127/2 z dn. 23.05.2018), dalej „RODO”, informuję, że:

 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jaświły, Jaświły 7, 19-124 Jaświły, tel.85 7278010,  adres email:  gmina@jaswily.iap.pl 

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się pod adresem email : iodo@gryfon.com.pl, tel. 575 435 897

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem na realizację zadania zgodnie z Umową o powierzenie grantu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa III: Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działanie 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych, dotycząca realizacji projektu grantowego pn. „Kompetencje cyfrowe drogą do sukcesu”;

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja zapytania;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji;

6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

7) posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego);

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

8) nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

 

 

……………………………………………………………

Podpis osoby/osób upoważnionej/ych do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta

                

 

 

Załącznik nr 2

 

……………………

                                                                                                                      Miejscowość, data

 

Wykonawca:

………………………………………………………………

(pełna nazwa/firma, adres, )

reprezentowany przez:  ……………………………………………………

(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do  reprezentacji)

 

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia pn. „Zarządzanie projektem” zgodnie
z Umową o powierzenie grantu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa III: Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działanie 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych, dotyczącą realizacji projektu grantowego pn. „Kompetencje cyfrowe drogą do sukcesu

oświadczam, co następuje:

INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:

  • Oświadczam, że spełniam warunki określone przez Zamawiającego w Zapytaniu ofertowym w części V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

 

…………….……. (miejscowość), dnia ………….……. r.

                                                                                                                         …………………………………………

Podpis osoby/osób upoważnionej/ych do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta

 

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:

Oświadczam, że wszystkie informacje podane w oświadczeniach są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.

 

…………….……. (miejscowość), dnia ………………  r.

 

                                                                                                                          …………………………………………

Podpis osoby/osób upoważnionej/ych do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta

Załącznik nr 3

 

……………………

                                                                                                                      Miejscowość, data

………………………………

 Pieczęć adresowa

 

 

Oświadczenie Wykonawcy

 

Oświadczam, iż ubiegając się o udzielenie zamówienia na: „Zarządzanie projektem” zgodnie z Umową o powierzenie grantu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa III: Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działanie 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych, dotyczącą realizacji projektu grantowego pn. „Kompetencje cyfrowe drogą do sukcesu, nie jestem powiązana/y
z Zamawiającym, osobowo lub kapitałowo w rozumieniu zapisów Wytycznych
w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
    z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

……………………………………………………………

Podpis osoby/osób upoważnionej/ych do składania

oświadczeń woli w imieniu oferenta

 

 

 

 

 

Załącznik nr 4

 

……………………

                                                                                                                      Miejscowość, data

………………………………

 Pieczęć adresowa

 

 

Doświadczenie Wykonawcy

Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia pn. „Zarządzanie projektem” zgodnie z Umową o powierzenie grantu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa III: Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działanie 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych, dotyczącą realizacji projektu grantowego pn. „Kompetencje cyfrowe drogą do sukcesu” oświadczam, iż posiadam udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu placówkami oświatowymi,

 

 

 

 

…………….……. (miejscowość), dnia ………………  r.

 

                                                                                                                          …………………………………………

Podpis osoby/osób upoważnionej/ych do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

U M O W A

 

O zamówienie przeprowadzone w trybie zapytania ofertowego o wartości nie przekraczającej kwoty 30 000 EURO netto zawarta w Jaświłach  dnia ...............2019 roku pomiędzy:

 Gmina Jaświły  

Jaświły 7 ; 19-124 Jaświły

NIP: 546-13-18-582

REGON:050659349, zwaną dalej Zamawiającym reprezentowaną przez:

1  – Jana Jokę Wójta Gminy Jaświły

 

a Wykonawcą:

......................................................................................................................... działającym na podstawie: ...................................................................................................... NIP: ........................................,

REGON: ..................................

reprezentowanym przez :

  1. .....................................................................................................
  • 1

PRZEDMIOT UMOWY

  1. Przedmiot umowy obejmuje zarządzanie projektem i koordynowanie działań projektowych, średnio 25 godzin miesięcznie x 11 miesięcy, w ramach zawartej przez Zamawiającego Umowy o powierzenie grantu w ramach projektu „Kompetencje cyfrowe drogą do sukcesu” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr III: Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działania 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Zapytaniu ofertowym z dnia 28.10.2019r.

 

  • 2

ZAPEWNIENIA I OBOWIĄZKI WYKONAWCY

  1. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zapytaniu ofertowym z dnia 28.10.2019r.
  2. Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie niezbędne uprawnienia, odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz potencjał organizacyjny i ekonomiczny do wykonania zamówienia.
  3. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z przedstawicielami Zamawiającego w zakresie zadań wynikających z niniejszej umowy w celu jej prawidłowego wykonania.
  4. Wykonawca oceniając zakres i koszt wykonania przedmiotu umowy, zobowiązany jest przewidzieć wszelkie obowiązki, jakich wykonania będzie od niego wymagała realizacja umowy oraz wszelkie nałożone na niego ograniczenia bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu.
  • 3

OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO

Zamawiający zobowiązuje się do współpracy z Wykonawcą na każdym etapie wykonania zadania będącego przedmiotem niniejszej umowy.

  • 4

TERMIN REALIZACJI UMOWY

Wykonawca wykona przedmiot umowy, określony w § 1 niniejszej umowy, w okresie wskazanym w  Zapytaniu ofertowym  z dnia 28.10.2019r.

 

  • 5

WYNAGRODZENIE, WARUNKI PŁATNOŚCI I ODBIÓR PRAC

  1. Z tytułu realizacji przedmiotu umowy strony ustalają wynagrodzenie dla Wykonawcy na kwotę brutto: …………………… zł (słownie: ……………………….. 00 /100 groszy brutto) za zarządzanie projektem i koordynowanie działań projektowych (łącznie 270 godzin).
  2. Rozliczenie za   przedmiot    zamówienia    odbędzie    się    w    rozliczeniu    miesięcznym,  na  podstawie  faktury  VAT/rachunku oraz po podpisaniu przez Strony protokołu  zdawczo-odbiorczego  potwierdzającego wykonanie usługi.
  3. Płatność za wykonaną usługę będzie płatna przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty podpisania protokołu.
  4. Wynagrodzenie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
  5. Za poniesione dodatkowe koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
  • 6

ODSZKODOWANIA, KARY UMOWNE, ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
  2. W wysokości 10 % wartości umowy brutto, gdy Zamawiający odstąpi od umowy
    z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.
  3. Za zwłokę w wykonaniu obowiązków dotyczących przedmiotu zamówienia,
    w wysokości 0,2 % łącznego wynagrodzenia brutto za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w jego realizacji.
  4. W wysokości 10 % wartości umowy netto, gdy Wykonawca odstąpi od umowy
    z powodu okoliczności, za które odpowiada Zamawiający.
  5. Za zwłokę w zapłacie faktur Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonaną potwierdzoną przez Zamawiającego część umowy.
  7. Jeżeli na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania części lub całości przedmiotu umowy powstanie szkoda przewyższająca zastrzeżoną karę umowną, bądź szkoda powstanie z innych przyczyn niż te, dla których zastrzeżono karę, Zamawiającemu przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowań na zasadach ogólnych.
  • 7

ZMIANY W UMOWIE

  1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. Zamawiający przewiduje wprowadzenie następujących zmian w umowie dotyczących:
  3. aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.
  4. zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i, że Zamawiający nie straci dofinansowania.
  5. ze względu na dofinansowane zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie.
  6. dokładniejszego doprecyzowania zapisów umowy.
  7. wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiającego w szczególności obniżenia kosztów zadania lub podwyższenia standardu realizowanego zadania.
  8. okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie zarządzania projektem.
  • 8

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020 Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w zawartej z Wykonawcą umowie, o ile zamówienia te będą zgodne z podstawowym przedmiotem zamówienia. W takim wypadku nie będzie konieczne ponowne przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia.
  2. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
  3. Ewentualne spory powstałe na tle wykonywania przedmiotu umowy strony rozstrzygać będą polubownie.
  4. W przypadku nie dojścia do porozumienia spory rozstrzygane będą przez Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
  5. Strony mają obowiązek wzajemnego informowania o wszelkich zmianach statusu prawnego swojej firmy, a także o wszczęciu postępowania upadłościowego, układowego
    i likwidacyjnego.
  6. Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach, 2 dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy.
  7. Strony postanawiają, osobami upoważnionymi do kontaktu we wszelkich sprawach dotyczących niniejszej umowy są:
  8. a) Z ramienia Zamawiającego ........................., tel. ......................., e – mail:
  9. b) Z ramienia Wykonawcy ........................., tel. ......................., e – mail:

 

 

WYKONAWCA:                                                                                                      ZAMAWIAJĄCY:

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do umowy – wzór

 

 

 

 

 

 

PROTOKÓŁ ZDAWCZO-ODBIORCZY

 

 

Działając na mocy Umowy z dnia …………………. Nr  ……… zawartej pomiędzy:

Zamawiającym:

 

Gmina Jaświły ,

 Jaświły 7 ; 19-124 Jaświły

NIP:546-13-18-582

REGON:  050659349

 

a

Wykonawcą:

……………….,

  1. ……………; ..– ….. …………

NIP: ……………….

REGON: …………………

Data odbioru

 

Miejsce odbioru

 

Przedmiot odbioru

 

Liczba godzin usługi

 

 

Uwagi Zamawiającego:……………………………………………………………………….

 

Uwagi Wykonawcy: …………………………………………………………………………

 

Protokół podpisali:

 

 

 

 

………………………………

w imieniu Zamawiającego

……………………………………………………….

w imieniu Wykonawcy