Deklaracja dostępności serwisu

Urząd Gminy Jaświły zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego .

Data publikacji strony internetowej: 2017-01-24

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2017-01-24

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Informacja o treściach niedostępnych:

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu następującej niezgodności lub wyłączeń: 1) mogą występować błędy struktury nagłówkowej; 2) mogą występować nagłówki o nieprawidłowej długości; 3) mogą występować graficzne pliki PDF; 4) mogą występować pliki graficzne bez opisu tekstu alternatywnego;

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

Oświadczenie sporządzono dnia 2021-03-15. Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia 2021-03-15.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Marek Jarosz, adres poczty elektronicznej gmina@jaswily.iap.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 85 727 80 10. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Skargi i odwołania

Nazwa organu odwoławczego: Urząd Gminy Jaświły

Adres organu odwoławczego: Jaświły 7, 19-124 Jaświły

Adres e-mail organu odwoławczego: gmina@jaswily.iap.pl

Telefon organu odwoławczego: 85 727 80 10

Dostępność architektoniczna

Urząd Gminy zajmuje pomieszczenia pierwszego piętra 3 połączonych budynków na 3 różnych poziomach. Brakje windy i możliwości przemieszczania się bez konieczności pokonywania stopni schodów pomiędzy poszczególnymi częściami Urzędu. Posiadamy informację o lokalizacji pomieszczeń w postaci tablicy informacjnej.