Zapytanie ofertowe „Zakup sprzętu komputerowego w postaci komputerów przenośnych wraz z 2 szafkami mobilnymi do ładowania i przechowywania”

Gmina Jaświły, w imieniu której działa wójt Jan Joka , zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO pn. „Zakup sprzętu komputerowego w postaci komputerów przenośnych wraz z 2 szafkami mobilnymi do ładowania i przechowywania”

 

 

SP.271.2.2019                                                                                      

 Jaświły, 2019.10.28

 

Gmina Jaświły

Jaświły 7

19-124 Jaświły

546-13-18-582

 

 

Zapytanie ofertowe

 

 Gmina Jaświły, w imieniu której działa wójt Jan Joka , zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO pn. „Zakup sprzętu komputerowego w postaci komputerów przenośnych wraz z 2 szafkami  mobilnymi do ładowania i przechowywania” zgodnie z Umową o powierzenie grantu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa III: Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działanie 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych, dotyczącą realizacji projektu grantowego pn. „Kompetencje cyfrowe drogą do sukcesu”.

Ze względu na wartość zamówienia, nieprzekraczającą 30 000 EURO nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych - podstawa prawna art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. Z 2018 r. poz. 1986 ).  Zamówienie zostanie przeprowadzone w trybie zapytania ofertowego.  Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie : www.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Tryb i zasady udzielenia zamówienia

  1. 1. Zamawiającym jest Gmina Jaświły, działająca poprzez Wójta Gminy Jaświły, Jaświły 7, 19-124 Jaświły, tel/fax. 85 7278010 ,e-mail: gmina@jaswily.iap.pl 
  2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  3. Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.
  4. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
  5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
  6. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami muszą być złożone w formie pisemnej.
  7. Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz adres e-mail zawarto w pkt. I Zapytania.
  8. W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze Stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
  9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania. Zamawiający udzieli wyjaśnień nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
  10. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego – ugwyszki.bip.podlaskie.pl oraz prześle pocztą elektroniczną.

Ze strony Zamawiającego osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami jest Beata Komosa   e-mail . sekretariat@jaswily.pl  tel. 857278050

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 24 sztuk komputerów przenośnych wraz z mobilną szafką do przechowywania – 1 szt., w tym zakup i dostawa.
  2. Nr i nazwy kodów CPV:

CPV 30200000 - 1 Urządzenia komputerowe

CPV 30213100 - 1 Komputery przenośne

  1. Wymagane minimalne parametry techniczne:

Nazwa

Wymagane minimalne parametry techniczne:

2 szt. mobilna szafka do przechowywania komputerów

Szafka metalowa pomalowana proszkowo, wyposażona w kółka umożliwiające przemieszczanie, zamykana zamkiem kluczowym ułatwiająca przechowywanie-składowanie wielu sztuk jednocześnie, ładowanie 230 V 50Hz z bezpiecznikiem przepięciowym umożliwiająca ładowanie baterii w minimum 24 urządzeniach typu laptop. Kompatybilna z zaproponowanym sprzętem.

24 szt. komputerów przenośnych, takich samych modeli

- Procesor co najmniej dwurdzeniowy, o częstotliwości minimum 1,6 GHz

- Ekran dotykowy o wielkości nie mniejszej niż 10" i rozdzielczości 1280x720 lub wyższej

-  Pamięć RAM minimum 2GB

-  Dysk twardy pamięć masowa minimum 32GB

-  Komunikacja- WiFi IEEE 802.11g

- Porty/ złącza - USB, HDMI lub równoważne, Bluetooth w standardzie minimum 2.0

- Zintegrowane komponenty multimedialne - kamera, mikrofon, karta audio oraz głośniki

- Bateria – Litowo - jonowa czas pracy na baterii umożliwiający całodzienną eksploatację (min. 6h pracy na baterii)

- Zasilanie AC 230V 50 Hz

- Gwarancja- min. 24 miesiące

- Akcesoria dodatkowe - Zasilacz do oferowanego urządzenia

- System operacyjny - Microsoft Windows 10 Home

- Inne wymagania - możliwość odłączania klawiatury lub obracania ekranu i korzystania z urządzenia w trybie tabletu, dostarczone urządzenie musi posiadać niezbędne sterowniki do prawidłowego funkcjonowania wszystkich jego podzespołów z dostarczonym w ramach zamówienia systemem operacyjnym.

 

  1. Warunki realizacji zamówienia:
  2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy w nieprzekraczalnym terminie do 30 dni od podpisania umowy.
  3. Okres trwania gwarancji jakości na dostarczone urządzenia komputerowe nie może być krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego Protokołu Odbioru.
  4. Wykonawca wystawi fakturę VAT na realizację całości zamówienia.
  5. Wykonawca uwzględni w ofercie koszty dostawy zamówienia.
  6. Pominięcie jakiegokolwiek elementu z dokumentacji ofertowej przy wycenie i nie ujęcie w cenie ofertowej nie może stanowić podstawy żądania dodatkowego wynagrodzenia z powyższego tytułu.
  7. Ceny jednostkowe przedmiotu zamówienia nie mogą ulec podwyższeniu przez cały okres realizacji zamówienia.
  8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
  9. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
  10. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  11. b) posiadają wiedzę i doświadczenie;
  12. c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  13. d) znajdują się w odpowiedniej sytuacji finansowej i ekonomicznej.
  14. Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają warunki, o których mowa w ust. 1, gdy złożą oświadczenie w tym zakresie wg załącznika nr 3 do Zapytania.
  15. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia musi złożyć każdy z Wykonawców samodzielnie.
  16. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie mają powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym, na potwierdzenie czego Wykonawca winien złożyć oświadczenie wg załącznika nr 4 do Zapytania. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związanych z przygotowaniem
    i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy,  a Wykonawcą, polegające
    w szczególności na:
  17. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  18. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
    z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
  19. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  20. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  21. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach.
  22. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
  23. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
  24. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. V niniejszego Zapytania Wykonawcy wraz z ofertą muszą złożyć:

- Załącznik nr 1 – Wzór formularza oferty
- Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań  z Zamawiającym
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej

  1. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty najkorzystniejszej złożonej przez Wykonawcę, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

VII. Termin związania ofertą:

  1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VIII. Opis sposobu przygotowywania ofert:

  1. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub według wzoru tego druku, stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.
  2. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Zapytaniu.
  3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
  4. Do oferty należy załączyć dokumenty, o których mowa w pkt. VI Zapytania.
  5. Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego – musi być opatrzone podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).
  6. Do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej i, jeżeli uprawnienie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z tego odpisu, dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy.
  7. Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami albo kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).
  8. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
  9. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
  10. Miejsce oraz termin składania ofert:
  11. Ofertę należy złożyć:

 - osobiście w Szkole Podstawowej im. Konstytucji 3 Maja w Jaświłach, Jaświły 71,             19-124 Jaświły  

- listownie pod w/w adres lub

-  e-mailem na adres: sekretariat@jaswily.pl 

  1. Termin złożenia oferty. Ofertę należy złożyć do dnia 8 listopada 2019r.r. do godz. 14:00 (data i godz. wpływu).Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Oferty składane w siedzibie Zamawiającego powinny znajdować się w zamkniętym
    i nieprzezroczystym opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego z dopiskiem „Oferta na zakup sprzętu komputerowego w postaci komputerów przenośnych wraz z szafką mobilną do ładowania i przechowywania”. Poza oznaczeniami podanymi wyżej koperta zewnętrzna powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy.
  3. Opis sposobu obliczenia ceny:
  4. Cenę oferty należy podać jako cenę ryczałtową w wartości brutto w złotych polskich.
  5. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia określone w niniejszym Zapytaniu oraz wykonanie wszystkich usługi czynności świadczonych na warunkach określonych w ofercie i wzorze umowy oraz inne koszty, które Wykonawca będzie musiał ponieść w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
  6. Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym o złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny, jeżeli zaoferowana cena oferty lub jej istotne części składowe wydawać się będą rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów.
  7. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywać będzie na Wykonawcy.
  8. Zamawiający poprawi w treści oferty następujące omyłki:
  9. a) oczywiste omyłki pisarskie,
  10. b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
  11. c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  12. Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji:

1) Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

Cena: 100 %
Ilość punktów dla każdej oferty w kryterium „Cena” zostanie wyliczona wg poniższego wzoru:
          C min.
C= ---------------- x 100 % ; gdzie: 1 % - 1 punkt
           C o
gdzie:
C - ilość punktów oferty ocenianej
C min. - cena minimalna spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
C o - cena oferty ocenianej


  1. Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
    3. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  2. Zamawiający może nie rozstrzygnąć postępowania, lub zmniejszyć zakres zamówienia jeżeli cena oferty uznanej za najkorzystniejszą, przewyższy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  3. Zamawiający przyjmie do oceny podaną przez Wykonawcę cenę brutto w złotych.
  4. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
  5. Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.

XII. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:

  1. Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Zapytaniu.
  2. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  3. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  4. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
  5. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
  6. Wykonawca został wykluczony, ponieważ nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. V Zapytania.

XIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia:

  1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę
    z punktu widzenia kryteriów przyjętych w Zapytaniu.
  2. Najpóźniej w dniu popisania umowy, Wykonawca, który złożył ofertę wspólną, przedłoży kopię umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisaną przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
  3. O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie (fax, e-mail) bądź telefonicznie. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
  4. Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści Zapytania
    i danych zawartych w ofercie oraz zapisów, które zawarto w projekcie umowy o zamówienie publiczne.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny.

6.Wynik postępowania zostanie ogłoszony na stronie internetowej pod adresem: ugwyszki.bip.podlaskie.pl

 

XIV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1; Dz. Urz. UE L z 2018 r nr 127/2 z dn. 23.05.2018), dalej „RODO”, informuję, że:

 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jaświły, Jaświły 7, 19-124 Jaświły, tel.85 7278010,  adres email:  gmina@jaswily.iap.pl 

2)   Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się pod adresem email : iodo@gryfon.com.pl, tel. 575 435 897

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem na realizację zadania zgodnie z Umową o powierzenie grantu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa III: Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działanie 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych, dotycząca realizacji projektu grantowego pn. „Kompetencje cyfrowe drogą do sukcesu”;

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja zapytania;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji;

6 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

7) posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego);

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

8) nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

  1. Załączniki:
  2. Załącznik nr 1 - Wzór formularza oferty
  3. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
    3. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym
  4. Załącznik nr 4 – Umowa (projekt)

Załącznik nr 1

 

……………………

 Miejscowość, data

………………………………

 Pieczęć adresowa

Oferta cenowa

Nawiązując do zaproszenia na:

Zakup sprzętu komputerowego w postaci komputerów przenośnych wraz z szafką mobilną do ładowania i przechowywania” zgodnie z Umową o powierzenie grantu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa III: Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działanie 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych, dotyczącą realizacji projektu grantowego pn. „Kompetencje cyfrowe drogą do sukcesu

Oferuję realizację przedmiotu zamówienia:

Lp.

 

Przedmiot zamówienia

 

 

Parametry techniczne oferowanego sprzętu

(wypełnia Wykonawca)

Cena jedn.

 brutto

[PLN]

 

Ilość szt.

 

Cena ogółem brutto

[PLN]

= cena jedn. brutto [PLN] x ilość szt.

1

Komputer przenośny

 

 

 

 

 

 

…………….

(słownie:……….)

24

…………….

(słownie:……….)

2

Szafka mobilna do ładowania i przechowywania

 

 

 

 

…………….

(słownie:……….)

2

…………….

(słownie:……….)

RAZEM brutto:

…………….

(słownie:……….)

 

Dane dotyczące Wykonawcy:

Imię i nazwisko osoby (osób) upoważnionych do podpisania umowy:          ………………..………………….…………………………………………………………

Numer  telefonu:              … / ……………………

Numer REGON:                          …………………………

Numer NIP:                                 …………………………

Adres kontaktowy email: ………………………..

 

  • oświadczam, że cena brutto obejmuje wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia;
  • oświadczam, że uzyskałem od Zamawiającego wszelkie informacje niezbędne do rzetelnego sporządzenia niniejszej oferty zgodnie z wymogami określonymi w zaproszeniu;
  • oświadczam, że zapoznałem się ze wzorem umowy i nie wnoszę żadnych zastrzeżeń oraz uznaje się za związanego określonymi w niej zasadami, przez okres 30 dni od daty złożenia oferty;
  • oświadczam, że zobowiązuje się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia umowy na warunkach, w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ; Dz. Urz. UE L z 2018 r nr 127/2 z dn. 23.05.2018), dalej „RODO”, informuję, że:

 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jaświły, Jaświły 7, 19-124 Jaświły, tel.85 7278010,  adres email:  gmina@jaswily.iap.pl 

2)   Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się pod adresem email : iodo@gryfon.com.pl, tel. 575 435 897

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem na realizację zadania zgodnie z Umową o powierzenie grantu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa III: Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działanie 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych, dotycząca realizacji projektu grantowego pn. „Kompetencje cyfrowe drogą do sukcesu

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja zapytania;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji;

6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

7) posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego);

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

8) nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

 

 

……………………………………………………………

Podpis osoby/osób upoważnionej/ych do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta

                

 

 

 

 

Załącznik nr 2

 

……………………

   Miejscowość, data

 

Wykonawca:

………………………………………………………………

(pełna nazwa/firma, adres, )

reprezentowany przez:  ……………………………………………………

(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do  reprezentacji)

 

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia pn. „Zakup sprzętu komputerowego
w postaci komputerów przenośnych wraz z szafką mobilną do ładowania i przechowywania
” zgodnie z Umową o powierzenie grantu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa III: Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działanie 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych, dotyczącą realizacji projektu grantowego pn. „Kompetencje cyfrowe drogą do sukcesu

oświadczam, co następuje:

INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:

  • Oświadczam, że spełniam warunki określone przez Zamawiającego w Zapytaniu ofertowym w części V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

 

 

…………….……. (miejscowość), dnia ………….……. r.

                                                                                                                         …………………………………………

(podpis)

 

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:

Oświadczam, że wszystkie informacje podane w oświadczeniach są aktualne
i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.

 

…………….……. (miejscowość), dnia ………………  r.

 

                                                                                                                          …………………………………………

(podpis)

 

 

 

Załącznik nr 3

 

……………………

                                                                                                                      Miejscowość, data

………………………………

 Pieczęć adresowa

 

 

Oświadczenie Wykonawcy

 

Oświadczam, iż ubiegając się o udzielenie zamówienia na: „Zakup sprzętu komputerowego w postaci komputerów przenośnych wraz z szafką mobilną do ładowania
i przechowywania
” zgodnie z Umową o powierzenie grantu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa III: Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działanie 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych, dotyczącą realizacji projektu grantowego pn. „Kompetencje cyfrowe drogą do sukcesu, nie jestem powiązana/y z Zamawiającym, osobowo lub kapitałowo
w rozumieniu zapisów Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
    z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

 

……………………………………………………………

Podpis osoby/osób upoważnionej/ych do składania

oświadczeń woli w imieniu oferenta

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 4

 

U M O W A (projekt)

 

O zamówienie przeprowadzone w trybie zapytania ofertowego o wartości nie przekraczającej kwoty 30 000 EURO netto zawarta w Jaświłach  dnia ...............2019 roku pomiędzy:

 Gmina Jaświły  

Jaświły 7 ; 19-124 Jaświły

NIP: 546-13-18-582

REGON:050659349, zwaną dalej Zamawiającym reprezentowaną przez:

1  – Jana Jokę Wójta Gminy Jaświły

a Wykonawcą:

......................................................................................................................... działającym na podstawie: ...................................................................................................... NIP: ........................................,

REGON: ..................................

reprezentowanym przez :

  1. .....................................................................................................

 

  • 1.
  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 24 sztuk komputerów przenośnych wraz z mobilną szafką do przechowywania – 2 szt., w tym zakup i dostawa.
  2. Dostawy realizowane będą w zakresie zgodnym ze złożoną ofertą w zapytaniu ofertowym, formularzem oferty, który stanowią integralną część niniejszej umowy.
  3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt do Szkoły Podstawowej im. Konstytucji 3 Maja w Jaświłach w terminie do 30 dni od podpisania umowy po wcześniejszym telefonicznym zawiadomieniu Zamawiającego o planowanym dniu i godzinie dostawy z min. 1 dniowym wyprzedzeniem.
  4. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, z bieżącej produkcji, wolny od wad, zapakowany w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.
  5. Po dostawie zostanie spisany Protokół Odbioru.
  6. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
    7. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca.
  7. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy
    w terminie 14 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
  8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego.

 

  • 2.
  1. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy w nieprzekraczalnym terminie do 30 dni od podpisania umowy.
  2. Za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań umowy uważa się dzień, w którym podpisany zostanie przez obie strony bezusterkowy Protokół Odbioru przedmiotu umowy.
  • 3.
  1. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony sprzęt jest niezgodny z parametrami określonymi w § 1 lub nie są kompletne, albo posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia, Zamawiający odmówi odbioru przedmiotu umowy objętego reklamacją, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru.
  2. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona po dostarczeniu sprzętu lub towaru wolnego od wad w terminie do 14 dni.
  3. Prawo własności do przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiającego w dniu podpisania przez Zamawiającego bezusterkowego Protokołu Odbioru.
  • 4.
  1. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zobowiązania umowy z należytą starannością, zapewni prawidłowe funkcjonowanie pomocy dydaktycznych i materiałów.
  2. Wykonawca przy wykonaniu umowy ponosi pełną odpowiedzialność za kompetentne, rzetelne i terminowe wykonanie zobowiązań umowy.

3.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone podczas wykonywania zobowiązań umowy przez zatrudnione do wykonania umowy osoby.

  1. Okres trwania gwarancji na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego Protokołu Odbioru.
  2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia instytucjom uprawnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją zamówienia do projektu, w tym w dokumenty elektroniczne przez cały okres ich przechowywania.

1.Strony postanawiają, że uprawnionymi do reprezentowania stron i odpowiedzialnymi za realizację przedmiotu umowy są:

  1. a) Z ramienia Zamawiającego ........................., tel. ......................., e – mail:
  2. b) Z ramienia Wykonawcy ........................., tel. ......................., e – mail:

 

  • 6.
  1. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za przedmiot umowy w łącznej kwocie: brutto ........................ zł (słownie: ............................................................ zł).
  2. Wykonawca wystawi fakturę VAT na realizację dostawy.
  3. Pominięcie jakiegokolwiek elementu z dokumentacji ofertowej przy wycenie i nie ujęcie
    w cenie ofertowej nie może stanowić podstawy żądania dodatkowego wynagrodzenia
    z powyższego tytułu.
  4. Ceny jednostkowe przedmiotu dostawy nie mogą ulec podwyższeniu przez cały okres realizacji usługi.
  5. Faktura wystawiona będzie przez Wykonawcę na adres Zamawiającego. Zapłata faktury nastąpi na podstawie polecenia przelewu, w terminie do 30 dni od dnia doręczenia faktury do Zamawiającego. Podstawę do wystawienia faktury stanowi Protokół Odbioru podpisany przez obie strony bez uwag i zastrzeżeń.
  6. Należność płatna będzie przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze.
  7. Termin zapłaty do 30 dni od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
  8. Zamawiający wyraża zgodę, aby Wykonawca wystawił faktury VAT bez podpisu zamawiającego na fakturze.
  9. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z faktur.
  • 7.
  1. Strony ustalają następujące kary umowne:

1) W wysokości 10 % wartości umowy brutto, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.

2) Za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy i niedotrzymanie terminu określonego
w § 2 ust 1 umowy oraz niedotrzymania terminu usuwania wad gwarancyjnych w wysokości 0,2% wartości umowy brutto za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.

3) W wysokości 10 % wartości umowy netto, gdy Wykonawca odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Zamawiający.

  1. Za zwłokę w zapłacie faktur Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonaną potwierdzoną przez Zamawiającego część umowy.
  3. Jeżeli na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania części lub całości przedmiotu umowy powstanie szkoda przewyższająca zastrzeżoną karę umowną, bądź szkoda powstanie z innych przyczyn niż te, dla których zastrzeżono karę, Zamawiającemu przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowań na zasadach ogólnych.
  • 8.

1.Zamawiającemu przysługuje prawo natychmiastowego rozwiązania umowy w razie wadliwego jej wykonywania przez Wykonawcę, w szczególności w przypadku:

  1. a) braku rozpatrzenia reklamacji, pomimo dwukrotnego, pisemnego wezwania Zamawiającego.
  • 9.
  1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. Zamawiający przewiduje wprowadzenie następujących zmian w umowie dotyczących:

1) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.

2) zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i, że Zamawiający nie straci dofinansowania,

3) ze względu na dofinansowane zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie.

4) dokładniejszego doprecyzowania zapisów umowy.

5) wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiającego w szczególności obniżenia kosztów zadania lub podwyższenia standardu realizowanego zadania.

6) okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy.

  • 10.

We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

  • 11.
  1. Ewentualne spory powstałe na tle wykonywania przedmiotu umowy strony rozstrzygać będą polubownie.

2.W przypadku nie dojścia do porozumienia spory rozstrzygane będą przez Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

  • 12.
  1. Naruszenie wymagań ustalonych w § 1 skutkuje odpowiedzialnością Wykonawcy.
  2. W tym przypadku Zamawiający ma prawo żądania odszkodowania przewyższającego wysokość kar umownych, o których mowa w § 7.

 

  • 13.

Strony mają obowiązek wzajemnego informowania o wszelkich zmianach statusu prawnego swojej firmy, a także o wszczęciu postępowania upadłościowego, układowego
i likwidacyjnego.

  • 14.

Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach, 2 dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy.

 

 

 

WYKONAWCA:                                                                                                       ZAMAWIAJĄCY:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do umowy – wzór

 

 

 

PROTOKÓŁ ZDAWCZO-ODBIORCZY

 

 

Działając na mocy Umowy z dnia …………………. Nr ……...2019 zawartej pomiędzy:

Zamawiającym:

 

 Gmina Jaświły  

Jaświły 7 ; 19-124 Jaświły

NIP: 546-13-18-582

REGON:050659349

a

Wykonawcą:

……………….,

  1. ……………; ..– ….. …………

NIP: ……………….

REGON: …………………

Data odbioru

 

Miejsce odbioru

 

Przedmiot odbioru

 

Ilość zakupionych komputerów

 

Ilość zakupionych mobilnych szafek do przechowywania
i ładowania komputerów

 

 

Uwagi Zamawiającego:……………………………………………………………………….

 

Uwagi Wykonawcy: …………………………………………………………………………

 

Protokół podpisali:

 

 

 

 

………………………………

w imieniu Zamawiającego

……………………………………………………….

w imieniu Wykonawcy